İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Perşembe, Ağustos 30, 2007

Kolay Değil Bir Papatyayı Kurtarmak

Sımsıkı kokun. Sımsıkı yokluğun. Düşüncelerim giydiriyor yalnızlığımı. Sabah olmuş. Saçlarına uzanır gibi yaklaştım pencereme, perdemi gelişine araladım. Kapımı çalışın olsa beni kalbine alışın. İçimin bende daralışı, sevgini esirgeyişinde kalbimin sürekli yara alışı, zamanın beni yaşamam gereken yarınlarıma salışı, senin için bir hasretin seçtiği sözlerin suskunluğumda kalışı inan sıra dışı. Bir ten sarabilir üşüyüşü, iki kalbin sığındığı düşü. Yalnızlığım bekliyor kışı. Gözlerimi kapayışımın mücevher gülüşü, içimdeki yarının ölüşü. Anımsama törenlerim benim. Kaybettiklerim çiçeğim. Solmak adam olmak. Kolay değil bir papatyayı kurtarmak. Sevmiyor diyebilir saçını başını yolmak.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home