İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Ekim 06, 2007

Bir Düş Mü Görmüştüm?

Belki bir gün sen anlatırsın İstanbul'u sessizce. Düşüncelerim Beşiktaş'tan Taksim'e tırmanıyor.
...
Birbirimizi ne kadar tanıyoruz ki diye sordum kendime ama yine de varlığında gözlerimi kapamak istiyordum. Seni duymak için susmak ve kendimi hikayene bırakmak. Goncadır taç yapraklarının sımsıkı kucaklaşması. Zaman alır bir sırrın çiçek açması. Uyuyan bir mevsimi uyandıran esintiyle geldim otele. Korktum seni düşünmeye hemen alışıveririm diye. Yastığıma adını verdim. Henüz görmediğim bir düşe başımı yasladım.
...
Bana sabahı getireceğini hissediyorum. Teşekkür ederim bana eşlik ettiğin dakikalar için. İçimi hafifleten bir iyi gecelerdi seninle konuşmak.
...
Gözlerin beni hayat gibi geçerse
Kalabalığın içinden yaşamayı seçerse
...
Bir düş mü görmüştüm? Kelimelerimden mi uyanmıştım? Yine çok konuşmuştum.