İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Ekim 20, 2007

Değerli Olduğun İçin Sana Sevgilim Derim

Sana anlatmak istemiyorum. Bende bakışlarını duyabilirsen, denizi kıyılara getirebilirsen bir omuz buluşunda, benim için hafifçe gülümseyebilirsen içten, saçlarına seni sevdiğini saklamayan rüzgarı takabilirsen, susup da elimi tutabilirsen sıkıca ve içinde sorularına yenik düşmezsen, gözlerimi kapayabilirim nefesinin sıcaklığına. Bana yaklaşmak için bir adım verirsen, kararlıysan, uzaklaşmak istediğinde üzülsem de seni sana iade ederim. Bana bir anımsama olabilirsen, değerli olduğun için sana sevgilim derim. Sen yalnız adının olduğunda, kalbimde seni, seni karşılayacak yıllara uğurlarım. Acısa da canım, aşk her zaman benim diğer yarım. Belki bir kaldırım geçti bugün seni. Belki biri duydu ayak seslerini. Belki duraksadın, belki de döndün arkana. Belki sokak dönüyordu yaşadıklarından, hiç ardına bakmadan. Boşluk açıyordu zaman, seni düşündüğüm her an.