İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Ekim 16, 2007

Kimse Elimden Tutmasa Da

Susmak istiyordum. Kelimeleri duyguların incinmesinden sakınmak, sessizliğimi duymak istiyordum. Duyumsamak istiyordum şarabın kokusunu. Hiç kendime kendimi sormadım, sormaya cesaret edememiştim de. Konuşurken kayboldum yabancısı olduğum gözlerde. Bir kez olsun susmak istiyordum erişilmesi güç yıldızlar gibi. Durmak istiyordum gecesi karanlık deniz gibi. Anlaşılmasam da uzanmak istiyordum sır vermeyen bir güzel kızın yanına. Üşümek istiyordum, ısınmak da. Çıplaklığımı sevmek, utanmamak istiyordum. Adım benim için değildi. Ne hissettiğini kaybetmiş bir adam gibi aranıyordum düşürmüş olduğum omuzlarımı. Bir kız adımı bulup da bana getirmemişti. Bir sokaktan diğerine yaklaşan apartmanların dönüp durduğu yalnızlıklara çekilmişti insanlar. Geç kalmıştı beni geceleri başkalarında arayanlar. Sen ne anlarsın yalnızlıktan. Yolun geride bıraktığı şehirler, uğradığı ışıl ışıl kıyılar, duyduğum pişmanlıklarda yer ayırdığım kadınlar gece olurken gülümsemek, elleri cebinde, özgür bir adam olmak istiyordum.