İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Çarşamba, Ekim 10, 2007

Seni Seviyorum Bekleyişim

Gözlerimi kendime kapadım. Seni gören bir düşe sordum geceleri. Bir seni seviyorum diyemeyiş kadar erken uyanıyordum, senden habersiz hayallere sakladığım güzelliğinle. Korkularımda yerin vardı, seni hiç bırakmak istemeyen geleceğimde de. Bir sır verseydi duvarlarım, sana açılırdı mahcup kapım. Biz suskunluğa sığamayız. Kelimeleri bir köşeye asla yığamayız. Anlaşılamayan birikiyor kalbimde. Söyleyemediklerim bende kalsa da aslında tamamıyla senin. Bir fotoğrafın benden kıskandığı o güzel gülümseyişindeydim yatmadan önce. Yine seni davet ettim az önce, sessizce. Duymanı istediğim de yalnız senin. Dün yarından döndü geri. Aldı tüm sensiz günleri. Adını verdim odamdaki yalnızlığa, sarındım seni benden ayıran karanlığa. İyi geceler dedim tüm dileklere. Bekledim seni de bir gün alıp gelirler diye. İyi geceler dedim seven kalplere. İyi geceler dedim ve gözlerimi kendime kapadım. Yalnız sen vardın.