İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Perşembe, Ekim 18, 2007

Sarhoş Mu Tüm Kelimeler?

Kırmızıya seni sordum bu gece. Dudaklarına bir gülümseme yerleştirdim gizlice. Seni açtım pencerelerde. Biraz içime sokul istedim. Perdelerin gecelerimi örtmesine alışmıştım. Sana sır saklayan geceleri dinle. Saçların çıplak omuzlarını sevsin, belini yakınlığından esirgemesin. Biraz uzan gözlerime. Sırt üstü tüm geceler. Seni almıyor sevgimle taşırdığım düşünceler. Bir kadeh şarap daha doldurdum senin için kaldırdığım yarına. Sen sensizliği ver yalnızlığa. Ben daha fazla adımla kalamam. Yaşamaya bir şarkı beğenirim gecelerden. Ben kadını dolaşırım sözlerimde. Sevince işkence senin olmayan her hece. Neden tercihin hep bir bilmece. Bir kere olsun çözme. Bir kere olsun karış. Bir gece gibi kırıl günden. Uzak durma bu gönülden. Gelişine bir gidiş ayırdınsa, ben seni yaşamak istediklerine uğurlarım. Bana sadece seni anlatan bir öykü ayır. Saatlere sarıldım da, dakikaları kurtaramadım hayal ettiğim yüzünden. İçime aldırmadın be kadın. Sen misin kendin sandığın adın? Hadi be tüm yaşanmayana iyi geceler. Sarhoş mu tüm kelimeler?