İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazartesi, Kasım 26, 2007

Gece Şarkılarını Seçince

Bilgisayarımın başında üşüdüğümü hissettim. Odamdaki klimayı açtım ısınmak için. Bir kadeh Kalecik Karası ile oturdum masama. Dire Straits’in Your Latest Trick parçasının girişteki saksafon solosunun eşliğinde gözlerimi kapadım. Her şey aniden olup bitiveriyordu. Hep anlaşılabilir gibi görünürdü aşinalık. Hikayeler anlatırdı sıra dışı yaşamın arkadaşı. Yalnızlık derdi içimin sırdaşı. Sultans Of Swing gitar soloları insanı alıp götürüyor başka şehirlere, başka ülkelere. Bir barın kapısı açılıveriyor farklı gülümsemelere. Sıcağı karşılıyor tenim. Bir kadın yaklaşıyor bakışlarıma. İzin vermek istemiyor kaçışlarıma. Bana adımı sormak da istemiyor. Bir tebessümle zincirliyor ruhumu. Elimi tutuyor, suskunluğa kalıyor gece. Sadece düşlere çağrılıyor yalnızlar. Gece şarkılarını seçince başlıyor anımsamalar.