İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Kasım 24, 2007

Günün İçinden 1...

Odun ateşini yüzümde hissettim. Ne tesadüftü uğramayı sevdiğim mekan adları Martı’ydı. Kendim için gelmek nasipmiş. Kedilerle baş başalığımızda, uzaktan sevilmek isteyişlere saygı göstermeyi öğrendim okşamak isteyişlerimden kaçışlarında. Biraz bakışlarımızla konuştuk. Anlamak istediklerimiz de değildi suskunluk. Belli ki onlar da canı yanmışlıklarından dolayı ürkekti. Tedbirli ve tedirgin bir yalnızlık hikayesinde kıyı durgun suda karşılıyordu denize yansıyan gölgemi. Sessizliğim bir başka yansıma arıyordu. Kızağa çekilmiş balıkçı teknesi gibi ben de bir sevgiliyi özlüyordum ışığın hafifçe dokunduğu uzaklarda. Düşünceler ayışığı altında. Hiç duyulamazsın. Biraz da ormana sokulayım. Araba özgürlük. Kaçabilmek köşelerine, saklanmak içine aşk.