İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Çarşamba, Ocak 09, 2008

Özlem

Yorgunluk insanı hissizleştiriyor. Akşamla başlayan bir yalnızlık başımı yaslayışım. Vapura binip inişlerim seni yaşayan bir takvim. Senin aldırmazlığında günlerden Çarşamba. Cama yansıyışımda gülümsemediğimi farkettim. Kendime yakıştıramadım bakışlarımı. Sıradanlığı da sevebilirim sevgiyle paylaşılan bir suskunlukta. Hayat hep daha fazlasından azı. Kanaatkar bir huzur dolulukla karşılamak isterdim seni. Oyun oynamak istediğin ben olsaydım. Beraber kursaydık soframızı. Dokunulmak kadar güzel olduğunu anlasaydın paylaşmanın. Alıştın farkındayım. Bense alışamadım. Unutmaya çalışamadım. Tercihler vicdansızlıkla suçlanamaz. Tercih edilmenin dışında kalanların dünyası karışıktır. Yokluk yalnızlığına bırakılan bir mesajdır. Silinmeyen bir anımsamayı besler düşünceler. Özlem en güzel hikayelerini seçer hayatın.

09-01-2008

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home