İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Çarşamba, Şubat 13, 2008

Cafe Kokpit

Dönüverecek bir pervane gibi sütundan tavana açılan taç yaprakları. Oyun oynamaya başladım yine. Başımı bıraktım geriye, sırtımı sandalyeye yaslayışımla. Beni savuracakmış gibi geldi düşünceler. Karşımda birasını içen, sigarasından keyif alan bir kız. Göz göze gelişler yalnız. Göz göze gelişler adsız. Zaman geçirenlerin derinleştiği bir mekan. Bir kalabalık birbirlerine aldırmayan. Çantasında cep telefonu çalan bir kız uzaklaşıyor. Dürüm hazır diye bağırıyor kasiyer kız. Hamdi Bey yine aynı problem var seslenişine yanımdan geçen adam çözeriz diye cevap veriyor. Hamdi Bey yine aynı problem var desem ne gülünç olur. Hamdi Bey’in çözeceği bir sorun değil. Yine Ayşegül’ü düşünüyorum. Yazı yazdığım kağıdı kıvırıyorum. Karşımdaki kız sigarasını söndürüyor. Arka masamdaki adamın konuşmaları kulağımda. Karşımdaki kız kalktı.

10-02-2008

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home