İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Mart 30, 2008

Bugün De Düş Görmek İçin Kaçtım Evden

Karanlığın gizlendiği bir temkinlilik, loş bir serüven kıyının gecenin içine daldığı serinlik. Ağaçların dallarının sonsuzluğa eğildiği bir anda ay ışığı. Hayal edebildiğim kadar içindeyim ışığın ruhumu çekiştirişinin. Hayal edebildiğim kadar uzağım. Bugün de düş görmek için kaçtım yıldızlara. Gözlerinde sahne değiştirdim. Ne de olsa düş benimdi, sana bırakmadım seçimleri. Bana hiç yalnızlığın nasıl diye sormadın. Nasıl olsa cevapların senindi.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home