İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Eylül 30, 2008

Bir Belki De Senden Olsun

Seni bekleyişme mutlu dön isterim. Belki her zaman seni güldüremeyebilirim, belki bazen göğsümü şiddetle yumruklamak istersin, belki gün olur sırtını döner ağlarsın, belki anlaşılmadığın düşüncesine kapıldığın anlar olur, belki bazı anlarda elini sıkıca tutmam sana yetmez, birkaç söz beklersin çaresizliğimden, belki ıssızlığın denize uzanan en güzel, ahşap iskelesinde sırtüstü uzanırız birlikte, belki bir belki de sen eklersin beni ben yapan söylemek istediklerime. Yanında hissediyorum. Bu seni benim eşim yapar mı? İçim sonsuz. Bu seni benim eşim yapar mı? Seninle birlikte bir hayatı özlediğim gece gündüz çemberinde bana elini uzatır mısın? Parmağında ikimize ait bir zaman taşımak ister misin?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home