İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Eylül 30, 2008

Farkını Yaratan Bir Mesaj

Korkularımızda güvenmek isteriz. Birlikte olmak bazen kaygıları hafifletir, birlikte olmak insancaysa. Beklenmedik bir anda, eski şube yöneticimden bayram mesajı almış olmak beni çok etkiledi. Mesaj: “Umarım bayram yaşamındaki yeniliklerle, şans, başarı ve mutluluk getirir Feritcim” diyordu. Aslında daha fazlasını söylüyordu. Teknoljinin de gelişmesi ile, içinde özel olduğumuz duygusundan yoksunlaştırıldığımız şablon mesajlarla iletişimimizde kaybettiğimiz bir değer vardı düşünülmüş olmakta. Bazen ifade etmek gerekir. Bir beklentim varmış izlenimi oluşturmak kaygısında, birlikte çalışırken ifade edilmemişliklerim vardı. Üstesinden gelemediğim tepkiselliğimin kurbanı olup da, ulu orta söylenişlerimde kendisine bir zararım dokundu mu diye vicdanımla kavgamdan hiç bahsedememiştim ona. Saygımı kazanmış bir tutarlı çizgisi ve duruşu vardı. Bazen oyuna çok kaptırıyorduk kendimizi. Bazen gereğinden fazla ciddiye alıyorduk başkalarının gerçeğini. Oyundan eksilsek de, önemli olan yüreğimizden eksilmeyecek birliktelikler kazanmaktı. Kaybetmeden kıymetlendirmekle ilgili sıkıntılarım vardı. Oyundan bağımsızlığımı ilan edebilmeliydim. Replikten kendimi kurtarabilmeliydim. Bankacılkta ben ne kadar kendimdim? Güçlü bir enerji gönderdim bir yerlerde oluşuna. Teşekkür ettim onu tanımış olmama, sessizce. İnsan sevildikçe değişiyor. İnsan sevdikçe arınıyor, sevdikçe kendini affediyor. İnsan insanı insan olmakla kazanıyor. Goethe’nin dediği gibi: “İnsan kendini yalnızca insanda tanır.”

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home