İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Perşembe, Ocak 10, 2008

Suskunluk Sana Seni Seviyorum Der Ya Da Demez

Bugün sevdiğim bir kızı içimde sözlerinde kaybettim. Herhangi biri olmayı da başarabilmeliydim. Zamanında başarmıştım. İnsan hiçbir zaman bir karşılık beklentisi ile sevmedi ki. Yine de kolay değil umutlarının aptalca olduğunu görmek. Yine de kolay değil boş hayaller kurmuş olduğunla yüzleşmek. Haksız olmanın da kıymeti vardır her halde. Evimde yalnız kalmaya cesaret edemedim. Babamlara gittim akşam yemeği için. En iyisi uyumak. Yarın günün telaşında hafifler belki canı yanmışlığım. Her halde bir kızdan fazlasını kaybettim. Annemi aradı yalnızlığım. Onun ölümüyle ne de çok değişivermişti hayatımızın akışı. İyi olmak yeterli değildi. Gereğinden çok açmışım yüreğimi. Gereğinden çok sevmişim. Yine de değişmeyeceğim. Değişmedim de. Bir gün bir kız bulacak kendini değerinde. Suskunluk sana seni seviyorum der ya da demez. Bir şey söylenmediğinde de anlaşılır.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home