İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Perşembe, Mart 30, 2006

Birkaç Düşüncenin Çekiştirişi

Sadece yanıma uzanışından dinlemek isterdim geceyi. O zaman bu sessizlik bana o kadar da ağır gelmezdi. Zamanla sıradanlaşandan kalkıp da gittiğinde canım yanardı elbet. Yine de bir kokun kalsın isterdim. Aldırmadığım onca adım içinde, neden senin çıplak ayaklarının yere basışında bakışlarımın esir kaldığını anlamak istemezdim hiç. Sadece izlerdim ayrılışını, omuzlarını. Gözlerim saçlarını severdi. Hiç gelmemiş olabilirdi diye teselli ederdim kendimi. Sende gelenden fazlası giderken, özgürlüğün neden bende başlıyor anlamaya çalışırdım.

16/12/2006

Birkaç düşüncenin çekiştirişi

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home