İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Mart 11, 2007

Lütfen Düşlerinizi Bağlayın

Hayat bana günaydın dedi. Onca insana yetişemedim, bana varanda oyalandım. Uçağa binmekte olanlar merdivenlerden çıkıyor olmalılar. Onları uzaklara davet eden gökyüzünde kaybolmak için sabırsız olmalı kanatlar. Ben dilini anlamadığım ülkeleri gerçeğimi arar gibi severim. Farklı gelir başka dillerin konuşulduğu sokaklar. Yabancı olduğum için kendimi oralı hissederim. Her yabancılaştırılmışın vatanı olur uzaklar. Sanki bırakmayan tekrarın dışındaymışım hissine kapılırım. Aynı şeyi anlatsa da, farklı dilde duymak güzeldir insanların gülümsemelerini. Kalmak istemeyişim varmak istediğim gecelerce huzursuz. Ellerim ceplerimde, düşüncelerim doyumsuz. Sınırların üzerinde uçabilmek şansına sahip olanlar bir düş için havalanmak üzere olmalılar. Her dilde seni seviyorum der gibi uyanmak istiyorum. Yarını arayan bir seyyah gibi dünde kalmam mümkün değil.

11/03/2007
İzmir

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home