İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Nisan 02, 2006

Sahil Kasabası Düşleri

Kendimden korkuyorum gözlerimi kapadığımda. Bir takım şekiller görüyorum, havada asılı balonlar gibi salınan, birbirine sıkı sıkıya yapışmış. Yüzler çıkıyor arasından. Bir ışığın göz kapaklarımın ardında aldığı çeşitli renklerde, geometrik şekiller kayıklar gibi kıpırdanıyorlar sabırsızca. Derin derin nefes alıp verişlerime, uzaktaki bir ambulansın yırtıcı sireni karışıyor ve perdenin rüzgarla dans ettiğini zihnimde hatırlatan sesi. Van Gelis Prelude ile her şeyin farkındayım. Çekyatıma uzanmadan çıkartmış olduğum bir çift deri terliğin, açık balkon kapımdan esen rüzgara sarılmanın heyecanıyla yerinde duramayan mutlu perdemin yere düşen sürekli değişken aksinin, girişimlerinin, oyunlarının. Göz kapaklarımın ardındayım ama içimin ve dışımın farkındayım. Sadece hayal edebiliyorum Narlıdere’de açık olması muhtemel pencereyi, ardında olası bir uzanışı, göz kapaklarını. Artık birçok şey gibi bilemiyorum bir arabaya binip gidip gitmediğini Didim’e ya da başka şehirlere. Bir tek bildiğim göz kapaklarının ardında geceleri bir sevginin uyuduğunu içinde atan kalple. Tıpkı dışımdaki perde gibi kendince bir dili konuşuyor. Shiva’nın burnun sıcaklığını kıskanıyorum, göz kapaklarımın ardında. Kıskançlık bile masumiyet kazanıyor içine sevgi karışınca. Kelimeler dolar insanın yüreğine , bir rüzgarla perdenin masalında. Sadece çiçekler yok hayatta, sadece bir esintide geçmiyor zaman. İnsana düşen gerçek ama onun ötesinde başlayan da. Sen bana aldırma. Bir gün zihin de yorulur, kalp de. Güzel olan hayattır. Bir sığınılmış yamacın yeşilinde karanlığın içinde bir ağaç altıdır. Kaybedilmiş Simba’nın arayışlarındaki telaştır ve bulunuşunda paylaşılan rahatlık. Güzel bir geleceği müjdeleyen güzel olan yaşanmıştır ayrı dünyalarda da olsa. Yerçekimini Newton’un bile yaşayamayacağı güzellikler ile anlatan bir kendini bırakıştır. Birçok kişi jant kapağını kaybedebilir ama bu kaç kalpte bendeki anlamını kazanabilir. Herkes kendince anlar ve anlamaya devam edecektir. Boş sokaklarımda sen olmasan da , yaşattıkların yağmurla tanışan doğanın harikuladeliğinde seni en güzel şekilde bana yaşatacak. Bu benim göz kapaklarımın ardında kimsenin çalamayacağı bir hazine. Arasında bazen güzel müzikler dolaşıyor. Sevgi bir peri ,dokunduğunda dünya bir başka dönüyor. Kıskançlık insanın içsel hazineyi çalma girişimi. Bir sarılışın gözlerinde görülür ancak, içsel derinliklerin berrak sularında. Onu çalmaya çalışmak bozar büyülü birlikteliği. Su bulanır, zihin de. Bir sarılış da göz kapaklarının ardındadır.
05/10/2003

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home